بیستی ها

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی

بیستی ها

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی

اس ام اس های متفرقه خنده دار

اس ام اس عاشقانه,جک,جوک های جدید,دوستت دارم,خنده دار, خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod http://www.shir2mod.ir/,عکس جنجالی بازیگران,اس ام اس خنده دار,پیامک خنده دار,اس ام اس های متفرقه,خنده, عاشقانه عکس نوشته متن پروفایل,جوک,جوک های متفرقه ...آذر ماه,عاشقانه,اس ام اس تسلیت,اس ام اس و جک,, مانتو لباس زنانه مجلسی 2016,جکستان,اس ام اس تبریک,جوک های سرکاری,شیروان مد,اس ام اس های خنده دار, دکوراسیون,پیامک عاشقانه

اس ام اس های متفرقه خنده دار

دخدره هیکلش اندازه پاندای کونگ* فو کاره ها اونقد که با ۲تا آفتابه هم پایین نمیره ها اونوقت توپروفایلش نوشته: “آنقدر ظریفم ، که با یک نگاه بی* محبت میشکنم … “عزیزم شما با تبـر نادرشاه افشار هم نمی*شکنی !برو با خیال راحت به زندگیت برس !! من (: نادر شاه افشار |: تبرش |: والا خدایی شما قضاوت کنید!!

شیروان مد اس ام اس تبریک اس ام اس تسلیت اس ام اس خنده دار پیامک خنده دار اس ام اس های خنده دار اس ام اس عاشقانه پیامک عاشقانه اس ام اس اس ام اس و جک جوک جوک های جدید جوک های سرکاری جوک های متفرقه ...آذر ماه جک جکستان خنده خنده دار دوستت دارم عاشقانه

اس ام اس عاشقانه,جک,جوک های جدید,دوستت دارم,خنده دار, خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod  http://www.shir2mod.ir/,عکس جنجالی بازیگران,اس ام اس خنده دار,پیامک خنده دار,اس ام اس های متفرقه,خنده,

خوبیه هوای سرد اینه که راحت با ها کردن میشه صفحه گوشی رو تمیز کرد…
تابستون نمیشد… باید تف تفیش میکردیم

*******************************

دخدره هیکلش اندازه پاندای کونگ* فو کاره ها
اونقد که با ۲تا آفتابه هم پایین نمیره ها
اونوقت توپروفایلش نوشته: “آنقدر ظریفم ، که با یک نگاه بی* محبت میشکنم …
“عزیزم شما با تبـر نادرشاه افشار هم نمی*شکنی !برو با خیال راحت به زندگیت برس !!
من (:
نادر شاه افشار |:
تبرش |:
والا خدایی شما قضاوت کنید!!

*******************************

عاغا نشسته بودم رو اپن داشتم واسه خودم جفتک بالانس میرفتم بعد مامانم از اتاق اومده بیرون میگه
بیا پایین دختر میفتی” مغز خونی “میشه….
من:|
ضربه مغزی O_o
اپن D:

*******************************

باید پشت بسته ساقه طلایی بنویسن حتما همراه چای یا نوشیدنی مصرف شود،احتمال خفگی وجود دارد!
والا اس ام اس عاشقانه,جک,جوک های جدید,دوستت دارم,خنده دار, خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod  http://www.shir2mod.ir/,عکس جنجالی بازیگران,اس ام اس خنده دار,پیامک خنده دار,اس ام اس های متفرقه,خنده,

*******************************

بچه ها میدونید ضد حال چیه ؟

ضد حال اینه که مخاطبت رو به یه شام دعوت کنی بعد وقت حساب کردن دست توی جیبت کنی و ببینی کیف پولت رو خونه جا گذاشتی، از شانس بدت هم مخاطبت پول همراهش نداشته باشه.شما بودین چیکار میکردین؟ من و مخاطبم که داشتیم واسه صاحب رستورانه پیاز پوست میکندیم.

*******************************

یکی ازگودزیلاهای فامیلمون ۵سالشه ازباباش Gallexy s4 میخاد.
انوقت ما فامیل داشتیم اسمش رضا بود، تا۱۵سالگی هرکی میگفت سکوت علامت رضاست من فکرمیکردم علامت اونه !!!

*******************************

فقط یه ایرانی می تونه از فیس*بوک بیاد بیرون لپ تاپشو خاموش کنه بره تو رختخواب

پتو رو بکشه رو سرش موبایل شو بر داره بعد دوباره بیاد تو فیس*بوک!

*******************************

ناهار دانشگاه مرغ بود
بعد یه قسمتاییش یه جورایی سفت بود که
انگاری مرغه یه بار تصادف کرده بود ، واسش پلاتین گذاشته بودن !

*******************************

عاقا شیرین ترین لحظه زندگیم این بود که سر امتحان شیمی وقتی از معده درد گریه میکردم معلممون گفت نمیخواد امتحان بدی فقط برگه نمونه سوالو داشته باش!!!!!

من در اون لحظه :)))))))))))
بقیه بچه ها :((((((((((
معلم فداکار ^_^
وزیر اموزش پرورش :)))))

*******************************

آقا دیگه کار وجدانم از نصیحت و شرمسار کردن گذشته …
جدیدا فقط بهم فحش میده …
تازه یه موقع هایی میرم جلو آینه با زبون خودم بهم فحش میده …!!!!!!!…!!

*******************************

مورد داشتیم پسره با آرایش رفته بیرون! خواهرش غیرتی شده، زدتش!

*******************************

همیشه شبا بالا سرم آب میزارم ولی تا حالا نشده یه بارم شب که بیدارم شدم بتونم آب بخورم
کی حوصلشو داره باو … ^_^

*******************************

آهنگی که روز قبل امتحان گوش میدادم:
بیخیال فردااا، بیخیال فردااا…:D
آهنگی که بعد امتحان گوش میدادم:
مخور غم گذشته
گذشته ها گذشته
هرگز به غصه خوردن
گذشته برنگشته

*******************************

ظریف از تو هواپیما پست گذاشته گفته :نمی دانم دقیقاً کجا هستم
یکی کامنت داده :دکتر با گوشیت بزن فیس بوک دات کام اگه فیلتر بود یعنی رسیدی تهران اس ام اس عاشقانه,جک,جوک های جدید,دوستت دارم,خنده دار, خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod  http://www.shir2mod.ir/,عکس جنجالی بازیگران,اس ام اس خنده دار,پیامک خنده دار,اس ام اس های متفرقه,خنده,

*******************************

ﺑﭽﻪ که ﺑﻮﺩﻡ ﻫﺮﻭخﺖ ﺑﺎﺑﺎﻡ ﭘﺸﺖ ﻓﺮﻣﻮﻥ ﻣﯿﺸﺴﺖ ﻭﺍﺳﻢ ﺳﻮﺍﻝ ﺑﻮﺩ ﮐﻪ ﭼﺮﺍ ﺑﻪ ﻣﻠﺖ ﻓﺤﺶ ﻣﯿﺪﻩ؟
از وختی خودم رانندگی میکنن واسم سواله که چرا اینقد کم فحش میداده؟ اس ام اس عاشقانه,جک,جوک های جدید,دوستت دارم,خنده دار, خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod  http://www.shir2mod.ir/,عکس جنجالی بازیگران,اس ام اس خنده دار,پیامک خنده دار,اس ام اس های متفرقه,خنده,

.

.

گرداوری: شیروان مد