بیستی ها

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی

بیستی ها

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی

اس ام اس خنده دار و جوک جدید عاشقانه عکس نوشته متن پروفایل

پیامک خنده دار,اس ام اس طنز, خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod http://www.shir2mod.ir/,اس جوک, مانتو لباس زنانه مجلسی 2016,اس ام اس جک,شیروان مد,اس ام اس خنده دار و جوک جدید,عکس جنجالی بازیگران,پیامک جک, عاشقانه عکس نوشته متن پروفایل, دکوراسیون,خفن -18,اس ام اس خنده دار

اس ام اس خنده دار و جوک جدید عاشقانه عکس نوشته متن پروفایل

اس ام اس خنده دار جدیدتو خونه مااصن یه وضعی :دیدم بابام داره رب انارمیخوره اونم بانون خدایا!!این دیگه چجورشه حالا بعدش تخم مرغ روباحلوا اخه خدایا مگه میشه!!تایه چیزی هم میگی میگه خرچه داندقدرحلوا را یعنی حاضربگه من خرم ولی قبول نکنه غذاخوردنش مشکل داره

شیروان مد اس ام اس خنده دار اس ام اس جک پیامک خنده دار پیامک جک خفن -18 اس ام اس طنز اس جوک

پیامک خنده دار,اس ام اس طنز, خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod  http://www.shir2mod.ir/,اس جوک, مانتو لباس زنانه مجلسی 2016,اس ام اس جک,شیروان مد,اس ام اس خنده دار و جوک جدید,عکس جنجالی بازیگران,پیامک جک, عاشقانه عکس نوشته متن پروفایل,

من غلطای املایی مو اینجوری تشخیص میدم

که انگار این کلمه که نوشتم قیافش جدیده قبلنا یه جور دیگه بود




اس ام اس خنده دار جدید




مامان بزرگم گفت به منم اینترنت یاد بده

ببینم چیه که تورو از کارو زندگی انداخته

هیچی دیگه ازساعت ۶:۳۰ شروع کردیم

هنوز نتونستم بهش بگم موس چیه !


اس ام اس خنده دار جدید

دختر همسایمون زنگ خونمون زده

رفتم درو باز کردم میگم سلام بفرمائید

میگه : سلام، خونه اید؟؟!؟

گفتم نه منو که می بینی آخرین مدل پیغام گیر هستم


اس ام اس خنده دار جدید


اگه از بچگی به جای سیگار بهمون می گفتن مسواک ضرر داره

الان هیچکس دندون درد نداشت همه دور هم جمع میشدیم

یواشکی مسواک میزدیم !



اس ام اس خنده دار جدید


ﯾﻪ ﺭﻭﺯ ﺩﯾﮕﻪ ﻫﻢ ﮔﺬﺷﺖ ..
.
.
.
.
.
.
.
.
ﻭﻟﯽ ﻫﻨﻮﺯ ﺍﺯ ﺍﻧﺘﮕﺮﺍﻝ ﺗﻮ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺍﺳﺘﻔﺎﺩﻩ ﻧﮑﺮﺩﻡ !!!:)):)):)):))


اس ام اس خنده دار جدید


دختر است دیگر ، گاهی دلش میخواهد بزند فک همه را پایین بیاورد
لیکن زورش نمیرسد ، فلذا هی استاتوس میگذارد ! :D


اس ام اس خنده دار جدید

لعنت بر شیر آب گرمیکه بیموقع باز شود.بخصوص دستشویی

کصافط آدمو غالگیر میکنه


اس ام اس خنده دار جدید

یه شیرزن پیدا نمیشه یه شکستِ عشقی
به این "امیدجهان" بزنه؟
خیلی خوشحاله :‎|‎

اس ام اس خنده دار جدید

نرچبىشسبلانکگپچرزظطسقعنپ
چچربلتتربىططرچنمننتفىىزورز
ظططدززرووچپپگگکمنتاللبىىسس
شسىللتتنمککجحهغفقصصسسىب
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

چیه دارم کیبوردم و تمیز میکنم
بیا اینم کپی کن ...والا



اس ام اس خنده دار جدید


تو خونه مااصن یه وضعی :
دیدم بابام داره رب انارمیخوره اونم بانون خدایا!!این دیگه چجورشه حالا بعدش تخم مرغ روباحلوا اخه خدایا مگه میشه!!تایه چیزی هم میگی میگه خرچه داندقدرحلوا را یعنی حاضربگه من خرم ولی قبول نکنه غذاخوردنش مشکل داره