بیستی ها

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی

بیستی ها

آموزش بافتنی بافتنی کودک بافت شالگردن مدل بافتی شال بافت بلوز بافتنی سارافون بافتنی

دانلود آهنگ بعضی وقت ها با صدای ایمان قیاسی خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod http://www.shir2mod.ir/

دانلود آهنگ بعضی وقت ها با صدای ایمان قیاسی, عاشقانه عکس نوشته متن پروفایل,دانلود آهنگ غمگین,,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ایمان قیاسی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی بعضی وقت ها,دانلود آهنگ بعضی وقت ها,عکس جنجالی بازیگران,دانلود آهنگ جدید بعضی وقت ها از ایمان قیاسی, مانتو لباس زنانه مجلسی 2016,دانلود آهنگ جدید,متن آهنگ جدید بعضی وقت ها ایمان قیاسی, دکوراسیون, خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod http://www.shir2mod.ir/,سایت موزیک,دانلود موزیک با لینک مستقیم

دانلود آهنگ بعضی وقت ها با صدای ایمان قیاسی خفن مدلینگ خوشکل 95 shirmod http://www.shir2mod.ir/

دانلود آهنگ سایت موزیک دانلود موزیک با لینک مستقیم دانلود آهنگ ایمان قیاسی دانلود آهنگ بعضی وقت ها دانلود آهنگ جدید دانلود آهنگ جدید ایرانی دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی بعضی وقت ها دانلود آهنگ جدید بعضی وقت ها از ایمان قیاسی دانلود آهنگ غمگین متن آهنگ جدید بعضی وقت ها ایمان قیاسی

دانلود آهنگ بعضی وقت ها با صدای ایمان قیاسی, عاشقانه عکس نوشته متن پروفایل,دانلود آهنگ غمگین,,دانلود آهنگ,دانلود آهنگ ایمان قیاسی,دانلود آهنگ جدید ایرانی,دانلود آهنگ جدید ایمان قیاسی بعضی وقت ها,دانلود آهنگ بعضی وقت ها,عکس جنجالی بازیگران,دانلود آهنگ جدید بعضی وقت ها از ایمان قیاسی,
گزارش خرابی لینک
لینک های دانلود
با حجم : 3.1 مگابایت
پسورد : Www.shir1mod.ir
بعضی وقت ها بعضی حرفارو
نمیشه زد و فقط باید خورد
این روزا روزای دلچسبی نیست
بعضی روزا رو فقط باید مُرد
چشم وا کردم دیدم عاشقم شده
روی هرچی که میخواست چشم بستم
گفتم از خیال من بیا بیرون
من خودم قد یه دنیا خستم
عشق من واست مثه یه عادته
من ازت میخوام درکم بکنی
شده به تخت ببندی خودتو
تو باید یه روز ترکم بکنی
عشق من واست مثه یه عادته
من ازت میخوام درکم بکنی
شده به تخت ببندی خودتو
تو باید یه روز ترکم بکنی

♫♫♫♫♫♫
آهنگ جدید ایمان قیاسی با نام بعضی وقت ها
شیروان مد
♫♫♫♫♫♫
شیروان مد
هرکسی وقتی که عاشق میشه
یه جهان رویایی می سازه
بدیای عشقش رو نمی بینه
یه گوشش دره یکی دروازه
اونی که یه عمره عاشق منه
هرجا رفته عشقش رو جار زده
به خدا تقصیر من نیست ولی
شیروان مدمن که رفتمشیروان مد
عشق من واست مثه یه عادته
من ازت میخوام درکم بکنی
شده به تخت ببندی خودتو
تو باید یه روز ترکم بکنی
عشق من واست مثه یه عادته
من ازت میخوام درکم بکنی
شده به تخت ببندی خودتو
من ازت میخوام ترکم بکنی